penktadienis, kovo 12

Kultūra

Tiksliau kultūra mano gyvenime. Seniai seniai buvau teatre, o tokią progą susiorganizavau labai netikėtai, perskaičiusi įspūdžius apie spektaklį "Ša, kalba mamos". Dar nėštukę draugę kartu pasiėmiau. Man patiko labai labai. Įpusėjus spektakliui supratau, kaip pasiilgau savo vaikų, kaip juos myliu, kaip noriu kuo greičiau apkabinti. Ir dar vieną kartą įsitikinau, kad mano vyras pats pats geriausias. Negaliu pritaikyti nei vienos frazės, spektaklyje nuskambėjusios apie vyrus, savo vyrui. Labai džiaugiuosi, kad man nereikia prašyti, kad jis pabūtų su vaikais, pabendrautų su jais ar manimi. Tiesiog puikų vyrą turiu, kai pagalvoju :)
Man pasirodė, kad geriausia šį spektaklį aplankyti kai jau esi mama ir vestis savo mamą.

O besilaukianti draugė išsigando truputėlį, turbūt to chaoso, kurio neišvengiamai į gyvenimą atneša vaikai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą