trečiadienis, lapkričio 3

Prieskonių burtininkė

Pradžiai dar reikia paminėti, kad šis įrašas yra jubiliejinis - 100-asis. O dabar prie reikalo ir istorijos.

Prieš du metus, vasarą aš atradau naują prieskonių parduotuvę. Į ją mane atvedė ne kas kita, o kvapas. Jokios reklamos  - parduotuvė pati save reklamavo skleisdama neįprastą prekybos centrui kvapą. ir aš negalėjau neužeiti. Mano pirmi žodžiai buvo: "Kaip skaniai pas jus kvepia". Nuo to prasidėjo mano bičiulystė su parduotuve, dovanojau jos prieskonius visiems, giminėms pagal jų užsakymą vežiau prieskonius dėžėmis, nes daugiau niekur tokių nebuvo. Jokioj kitoj parduotuvėj nebuvo tokios nuostabios šeimininkės - Julijos. Tokio paskatinimo, kokį gavau iš jos, kai ji sužinojo apie mano kuriamas lėles, turbūt negavau iš nieko. Ačiū jai labai ir todėl dėl jos ir kvapniosios parduotuvės atsirado Prieskonių burtininkė.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą