penktadienis, lapkričio 12

Aš siuvu

Ką galvoti apie moterį, kuri jau du ir truputį metų turi siuvimo mašiną, o per tiek laiko nėra beveik nieko pasiuvus. Na, nevisai nieko, pasiuvau sėdmašį, slingą ir porą žaislų vaikams... Gėda visiška ir baisi. Todėl ėmiau vieną dieną, susiėmiau ir pasisiuvau vizitinėms kortelėms dėklą. Nes visai "ne lygis" korteles nešiotis piniginėje. Nieko pati nesugalvojau, nusižūrėjau kaip tai padaryti schlosser designs. Ir man pavyko, negaliu tuo patikėti. Taip, žinoma, yra kreivų siūlių, bet paskaitykit aukščiau, kiek aš siuvau iki šiol :) Man patinka ir tikrai patogu, nežinau kaip pirktiniai kortelių dėklai, bet mano pasisiūtasis man yra pats pačiausias. Tai štai prašom pažiūrėti.




Ir žinoma kaip moterys be papuošalų. Mes su Sofija mėgstam puoštis. Net labai. Brangių papuošalų neturim, nes maža kas gali atsitikti, bet visokių įdomių ir pačių pasigamintų turim ir ne vieną ir ne du. Neseniai pastebėjau, kad ne pirmą kartą bandau sukurti kažkokį papuošalą, kuris labai tiktų ir patiktų man pačiai ir atrodo pagaliau sulaukiau tos dienos. Nusižiūrėjau ten pat ir labai greitai mes su Sofi turėjom vienodus žiedus, o aš dar ir sagę. Jei viskas bus taip kaip suplanuota, tokių žiedų galėsit rasti Kalėdinėje Vilties Mugėje, kurios aš laukiu šiemet labiau nei pačių Kalėdų. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą