ketvirtadienis, lapkričio 18

Naujienos

Niekaip kitaip nesugalvojau pavadinti šio įrašo, nes jis tikrai apie kelias naujienas, kurių visai nenorėjau skaidyti į kelis atskirus įrašus :)

Pirma - prieskonių burtininkė jau prieskonių parduotuvėje.
žinoma, geriausia būtų nuvykti pažiūrėti gyvai, bet prašom ir nuotrauką. Ilgokai rinkome vietą kur lėlę pasodinti, tai kol kas ir pati nesu tikra, kur ji įsitaisė.


Antra - ruošiuosi Kalėdinei Vilties mugei, apie kurią kalbu ir kalbu :) paspauskite ant meškučio ir paskaitykite plačiau apie šią puikią iniciatyvą.
O dar truputį plačiau - aš labai seniai noriu kurti papuošalus. Esu įsitikinusi, kad vienas universaliausių papuošalų - sagė. ja gali papuošti nuobodų megztinį, įsisegti į paltą, ar papuošti beretę. Kur nori ir kaip nori taip naudoji. Ir aš bandžiau ir bandžiau sukurti, padaryti ma patinkančią sagę, kurią norėčiau nešioti pati ir kuria, norėčiau, kad puoštųsi kitos. Atrodo, kad pagaliau įgyvendinau šį savo seną norą. Dabar duosiu žvilgtelėti į pačią pačia sagių pradžią. Tai bus "Miegančios sesės" ir keli zuikiai - puikiai, ateinančių metų simboliai. Kai visa tai bus baigta, tikiuosi, kad tai bus labai greitai, papasakosiu, kodėl sesės miegančios, tam yra viena trumpa istorija :) 
ir čia tokia nuotrauka, labai darbinė, bet tikuosi dėl to, bus tik įdomiau laukti, kas iš šių paruoštukų išeis :)


Ir trečia, bet nemažiau svarbi naujiena - Sofi eina į darželį. žinantiems, kiek mes laukėm kol pateksim į savo darželį mano džiaugsmas bus suprantamas, bet nežinantiems, galiu pasakyti, kad laukėm sąrašo viršuje, bet vietų vis nebuvo, buvau beprarandanti viltį ir jau norėjau ieškoti naujo darželio, bet visai netikėtai, atsirado vieta ir mums ir mūsų geram draugui :) man labai patiko auklėtoja, tikiuosi ir Sofijai. Ir labai tikiuosi, kad lankysim ilgai sėkmingai ir be ligų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą