pirmadienis, liepos 6

Šukės ir karvės

Sako, šukės laimę neša. Man norėtųsi, kad daugiau miego atneštų. Nes jei veltui sudaužiau savo mylimiausią puodelį, būtų dar liūdniau, jei tos šukės jokios naudos neatneštų. Šukes pasilikau, padarysiu kokį grožį iš jų ir pakabinsiu virtuvėje, nes puodelis buvo su karvėm, o karvės ir virtuviniai daiktai su karvėm yra mano virtuvės dalis.
Aš kolekcionuoju "virtuvines karves". Viskas prasidėjo nuo vieno puodelio, kažkaip prie jo atsirado kitas, tada trečias, dar vėliau ir visoki karviškli virtuvės aksesuarai, dar vėliau ir karvių dėmėm margintas laikrodis. Per praėjusias Kalėdas gavau gražų ir didelį puodelį su karvėm, kaip tik mano rytinei kavai. Ir va šiandien tas puodelis sudužo. Dabar galvoju, gal nusipirkti tokį patį, nes mačiau, kad yra. Ar ieškoti kažko naujo į mėgstamiausio puodelio vietą... Reikia didelio ir su karvėm. O gal jis pats mane susiras?

2 komentarai:

  1. karvės???oho cia labai baltas ir skanus dalykas:)
    Viena KARVYTĖ is Kazahstano ieško prieglaidos ant šviesios grazios lentynelės

    AtsakytiPanaikinti