ketvirtadienis, liepos 2

Kas gi vyksta

O vyksta pas mus visokių naujų dalykų. Paminėjom vakar visi trys Juliaus vardo dieną, nupirkom jam naują kėdutę į mašiną ir buvom kiniečių restorane. Visą laiką Sofija elgėsi super gerai (tfu tfu tfu, kad neprisikalbėčiau), o aš labai džiaugiausi, kad vis dėl to įmanoma išeiti iš namų vienai su dviem vaikais ir praleisit laiką, kad visiem būtų malonu, o man dar ir naudinga.
Kita naujiena, kad mūsų Julius ropoja kaip koks ropojimo čempionas. Jau antra diena po visus namus, o jei būna lauke, tai ir po žolę. Radau sėdintį ant žolės, su dobiliuku burnoj.
Dar turim vieną svečią - mamos šunį. Tai dar vienas traukos objektas abiem vaikam.
Smagus dalykas, atsitikęs šią savaitę yra žinia, kad mano brolis išlaikė visus egzaminus ir baigė mokyklą. O nuo mano baigimo praėjo jau šeši metai. Kitą savaitę važiuosim į Kauną, į brolio išleistuves. Man tai bus smagu nueiti į mokyklą, pasimatyt su buvuiom mokytojom, pažiūrėt kas pasikeitė.
Ir dar reikia iki kelionės į Kauną padaryti vieną lėlę. Šį kartą - tėčiui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą