antradienis, vasario 10

Namų šeimininkės karjera

Kartais, kai seni pažįstami klausia kaip gyvenu, kas naujo ar pan. norisi tiesiog atsakyti - auginu vaikus. Bet tada pradedu galvoti, kad su vaikų auginimu nieko bendra neturinčiam žmogui tokia "veikla" turbūt atrodo mažų mažiausiai neįdomi. Kartais dar galvoju, kad jei būčiau žmogus, pažinojęs mane prieš mano šeimyninio gyvenimo pradžią ir dabar, turbūt savęs neatpažinčiau. Dabar atrodo, kad turėjau daug tikslų, daug norų, planų, o esu tik nusėdusi namuose ir "darau" namų šeimininkės karjerą. Bet, po šimts (čia taip gražiai vaizdingai keikiuosi), kaip man tokia karjera patinka!!
Darbu visą parą, be poilsio dienų ir be atostogų. jei išvažiuoju iš namų keliom valandom, visada galvoju kaip jiems ten sekasi. Man įstrigo Jurgos parašyti žodžiai Lengvuose daiktuose, kad vaikas/vaikai išmoko daugybės reikalingų dalykų. Žinau, kad kada nors, kai mano nuostabią namų šeimininkės karjerą pakeis kažkokia kita, ne mažiau nustabesnė veikla, dalykai, kurių mane moko mano vaikai bus labai naudingi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą