ketvirtadienis, sausio 6

Nauji metai. Naujas blogas. Blogų reklamos savaitė.

Šiandien jau Tys Karaliai. Metas nupuošti egles ir pradėti gyventi kasdienybės ritmu, arba kiekvieną dieną susikurti sau mažą šventę :) Sofija vakar grįžus iš darželio susigraudino, kad nerado po egle dovanų. Įtariu, kalbėjosi darželyje ką Kalėdų Senelis atnešė, tai mergytei ir pasirodė, kad turi vėl atnešt. Va taip mažiukai laukė Naujų metų.


Naujais metais būtinos naujienos, bent aš taip galvojų. Iš pernai atėjusi mintis, ilgokai brandinta, apmąstyta ir pagaliau išleista į pasaulį - mano naujas blogas skirtas mano lėlėms ir visiems kitiems mano kūriniams, kurių aš, neatsispyrusi pagundai išbandyti kažką naujo, sukuriu. Prašau nuo šiol mano kūrinius lankyti čia  Pink House Creations. Labai ilgai truko pavadinimo galvojimas. Minčių buvo ir tokių kaip Sigitos lėlės, o kiek dar variantų su žodžiais, studija, kūryba, darbai, įkvėpimas ir t.t. ir pan. Galų gale viskas pasirodė paprasčiau nei paprasta, o mūsų "rūžavas" namukas pavadinimui ne tik pravertė, bet ir atspindi tikrovę, be jokių išsigalvojimų :) O jei pasakoti dar plačiau - man dabar labai rožinis etapas, pradedant fotoaparatu ir mobiliuoju, baigiant šių Kalėdų eglės papuošalais, visko daug rožinio, o dar auganti princesė ir jos "vūžava" visur ir visada :) man patinka!

Ir dar šiandienos atradimas Tinklaraščių tarpusavio reklamos savaitė. Kadangi pastaruoju metu teko labai daug skaityti apie blogų reklamą, apie nuorodų dalinimąsi tarp blogų ir daug visokių panašių dalykų, man labai smagi tokia iniciatyva. Ir mano sąrašas jūsų pasidomėjimui. Taip, didžioji dalis rankdarbių blogų, bet gi dažniausiai taip ir yra kuo gyveni, tą ir skaitai :)
Čia toks dažniausiai peržiūrimų sąrašas, taip pat visi šie blogai yra visada "ant akių" tarp mano skaitomų ir man patinkančių. Yra daugybė priežasčių, kodėl juos skaitau, įdomu stebėti kitų darbus, kažko išmokti, kažką atrasti. Labai smagu, kelis blogų autorius truputėlį pažinoti asmeniškai, tai priduoda kažkokio smagumo skaitymui, stebėjimui kaip žmonėms sekasi. Ir dar žinau, kad bent trys mano skaitomų blogų autorės yra mamos, auginančios tris vaikus, todėl į jas žiūriu kaip į įkvėpėjas, tarsi sakančias - vaikai nėra kliūtis siekti ir pasiekti užsibrėžtų tikslų. O nuo savęs pridėčiau - vaikai yra variklis, man - pats galingiausias.

2 komentarai:

  1. Ir aš tave nuolat stebiu :) Su malonumu lankysiuos ir naujame bloge :) Sėkmės ir įkvėpimo Naujaisiais metais!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Alina, kaip ir rašiau, smagu stebėti truputį pažįstamus :) man labai įdomu kaip jūsų namuko reikalai juda :)

    AtsakytiPanaikinti