šeštadienis, birželio 13

Buitinės traumos

Namie neretai pasitaiko visokių nelaimių. Pavyzdžiui Sofijai vieną kartą buvo taip - bėgo, kojos susipynė, nukrito - neskelti du priekiniai dantys. Julių sesė su visa jo kėdute apvertė ir jis iš arti susipažino su kilimu. Šuniui retai nelamės nutinka, nes jis mažas ir stengiasi nekišti nosies kur nereik. O aš? Taip, ir man nutiko nelaimė. Vakar.
Vakar aš viriau kopūstų sriuba. Sofija labai mėgsta sriubas, o ir kopūstas seniai tupėjo šaldytuve ir laukė, kad bus suvalgytas. Taigi verdu aš kopūstų sriubą. Ir netikėtai nutariau paragauti, koks šedevras šį kart garuos ant stalo. Pasėmiau šaukštą, papūčiau, paragavau, bet nepastėbėjau, prie šaukšto prikibusio kopūsto gabaliuko, kuris sėkmingai nusileido man ant skruosto ir jį nudegino. Kam pasakau, tas juokiasi, bet nusideginau veidą - su kopūstų sriuba. Nors plotelis nedidelis, bet žaizdelė yra. Kitas kartą saugosiuos ragaudama verdančią sriubą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą